esmaspäev, 2. august 2010

Kuusalu rahvamajal tuleb juubel, 105 aastat 14.augustil

Seltsi kiri meile ja selles sisalduv palve - vaadake üle käsitöö, mida olete viimase aasta jooksul Koostegemisrõõmu käigus valmistanud - ehted, kotid, vilditud esemed, köitmistööd jms, ja paneme väikese näituse kokku;)


14. augustil tähistatakse Veljo Tormise Kultuuriseltsi eestvõttel Kuusalu rahvamaja 105. sünnipäeva. Sedapuhku oleme mõelnud keskenduda inimestele (ja seeläbi kollektiividele), kes rahvamajas koos käivad ning oma vaba aega majas veedavad.

Sünnipäeval toimub traditsiooniline isetegevuslaste kontsert ning õhtul on võimalus osa saada simmanist Lahemaa rahvamuusikutega. Samuti esitletakse sel õhtul Kuusalu kihelkonna regilaulude plaati. Rahvamajas on avatud näitus Kuusalu rahvamajast ning taidlusringide tegevusest. Näitusele ootame ringi/kollektiivi tegevusega seotud materjale - fotosid, kavalehti, tänukirju, esinemiskostüüme, meeneid reisidelt jms. Koostegemise rõõm saab näitusele panna oma kätetöö. Samuti pildilist-tekstilist materjali. Ma usun, et näituse külastajatele pakub see kindlasti silmarõõmu ning suurt huvi.

Näituse jaoks oleme palunud Tormise seltsi taidlusringidel panna kokku iga kollektiivi/ringi kohta ringiliikmete nimekirjad. Neid nimekirju saab kohapeal täiendada. Mõni ring on tegutsenud oma 30-40 aastat või rohkemgi ja on paratamatu, et inimmälu ei mäleta kõike ja kõiki...

Mõtlesin, et teiegi võiksite oma ringiliikmete või teisipäevakutes ja töötubades osalejate kohta nimekirja teha. Mõne aasta pärast on see juba ajalooline dokument. :)

Heade soovidega,
Melika

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tere, ma elan hetkel Eestis, hetkel jäin 2022. aasta mais finantsseisundisse ja mul oli vaja refinantseerida ja tasuda arveid. Proovisin otsida laenu erinevatest laenufirmadest, nii era- kui ka ettevõtetest, kuid see ei õnnestunud ning enamik panku keeldus minu krediidist. Aga nagu jumal tahtis, tutvustati mulle eralaenuandjat, kes andis mulle 25 000 eurot laenu ja täna olen ettevõtte omanik ja mul läheb hetkel hästi, kui peate laenu tagatise saamiseks pöörduma mõne ettevõtte poole. ilma tagatiseta, krediidikontrollita, ainult 2% intressimäära ja paremate tagasimakseplaanide ja -graafikuga kaasallkirjastajata, võtke ühendust Albakeri laenuga,
( albakerloanfirm@gmail.com ). Ta ei tea, et ma seda teen, kuid olen nüüd nii õnnelik ja otsustasin inimestele temast rohkem teada anda ning ma tahan, et Jumal teda rohkem õnnistaks. Saate temaga ühendust võtta tema e-posti teel. albakerloanfirm@gmail.com