neljapäev, 20. oktoober 2011

Häid vihjeid lugemiseks - koolitoit

Mina tunnistan ausalt, et peale seda kui minust ema sai olen aru saanud, et hädasti oleks vaja toiduteaduse haridust (loomulikult mul seda pole, kahjuks). Kuna mina - lapsevanemana vastutan oma laste heaolu eest, siis pean suutma pakkuda neile parimat - ja seada ka toidu osas.

Ma ei tea, kui paljud tunnevad huvi selle vastu, mida lastele lasteaias-koolis süüa antakse ja kas see toit on lapsele kasulik ja ma ei tea ka seda, kui paljud vanemad üldse laste toidule tähelepanu pööravad aga teema, mis sai Eesti Ekspressis lahti kirjutatud septembris, oli hea lugemine ja loodan, et ka silmi avav.

Nüüd on sama ajakirjanik, Heidit Kaio, alustanud blogi Miks koolitoit on jäle?

Head lugemist! Ja kaasa mõtlemist!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Koolitoit on minu arvates alati selline teema, millest rääkides saab odavat populaarsust võita. Kui hakata lähemalt uurima nende inimeste eelistusi, kes koolitoitu jäledaks peavad, siis ilmneb paljudel juhtudel, et mitte tervislik toit pole see, millest puudust tuntakse, vaid pigem vastupidi. Ma elan praegu teadmises, et meie kooli toidul pole häda midagi, kui isegi pubekad seda normaalseks peavad ja seega keeldun sellest endale järgmist mureallikat tegemast :-)Samuti ei maksa eriti loota laste söömisharjumuste kujundamisse väiksest peale. Sa võid kujundada palju tahad, aga hämmastusel ei ole otsa ega äärt, kui näed, mida pubekana sellegipoolest süüa eelistatakse ja mis ühel päeval mingil põhjusel üldse enam toiduna arvesse ei tule.

Külli