esmaspäev, 25. jaanuar 2010

Kolgaküla TEINE KOGUPERE LAUPÄEV

Kolgaküla rahvamajas toimub TEINE KOGUPERE LAUPÄEV 30.jaanuaril algusega kell 15.00, vaata http://www.kolgakyla.ee/KOGUPEREKUULUTUSII.pdf
Toimub kokkamne, meisterdamine ja Kass Arturi külakino näitab joonisfilmi lastele.
Kohal on õppejõud Rene Meimer Tallinna ülikoolist, kes õpetab suuski määrima ja räägib liikumisharrastusest.


31.jaanuar toimub 10 km suusamatk algusega kell 11.00 Kolgaküla suusabaasi juurest.

3 kommentaari:

Kerli ütles ...

Kuigi ma pean siinkohal siiski mainima, et tegin mõnda aega tagasi sellel kurikuulsal ümarlaual ettepaneku, et rahvale suunatud üritused tuleks korraldajatel omavahel kokkuleppida, et ei toimuks seda, et ühel ajal sada head üritust. Ma ei saa aru miks peab duubeldama?
Seega jõuame me taaskord sinnamaani, et asja on vaja korraldada ja läbirääkida nt vabaaja komisjonis või moodustada kultuurinõukogu, kus pannakse valla üritusteplaan paika koostöös siis rahvamajadega aastaks, poolaastaks, kvartaliks. Usun et Kuusalust on palju, kes sooviksid osaleda nii lumelinna ehitusel kooli juures kui ka perepäeval Kolgakülas.

Anonüümne ütles ...

ma olen nõus! kristi

Anonüümne ütles ...

mul tekkis sama mõte, et jälle kord kõik hea ühel päeval. Helena