laupäev, 7. november 2009

kuidas suhtute matkamisse?

Lugu siis selline, et Juminda küla elanik Kaie Ustav pakkus välja mõtte, et võiks matka laupäevakuid teha või siis pühapäevakuid. Ja seda kõike ikka selleks, et tervisesportlikult aega veeta.

Juminda poolsaar on Kaiele tuttav, ta tunneb kohalike jalgradu ja tiba ajalugugi. Mina pakuks ehk teise mõõtmena juurde, et keegi tark ja osav tuleb ja räägib matkamisest üldse (kuidas kompassi kasutada, kuidas kaarti õigesti käes hoida:)), ehk õnnestub isegi Juminda poolsaare hinge ja mälu - Karli Lamboti meelitada mõnest piirkonnast rohkemgi rääkima. Ja kindlasti annaks koosmatkamisele hea aura ka üks korralik mõnus piknik.

Nagu te aru saate on see üks suur ja ümmargune mõte, mille üle tuleks rohkem arutada ja ehk uuel aastal tulebki üks tore matk.....või mitu toredat matka.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma otsin võluri, kes päeva rohkem tunde, nädalasse rohkem päevi ja aastasse rohkem kuid juurde võluks :)

teisipäeval olen rivis.
helena

Egerta ütles ...

Matkamine on tore, olen alati kahe käega selle poolt olnud. Isegi siin kuu või nii tagasi :) - täna pean ennast natukene nõrgaks tunnistama.. aga usun, et kevadel olen taas vormis ning suudan juba uue ilmakodanikuga vapralt rajal püsida.

Rannapiiga ütles ...

Kaie elab Tammistu külas Juminda poolsaarel. See on Juminda naaberküla :)

Tulge külla, teeme teile kohaliku geograafia selgeks ja näitame ilusaid paiku :)

Kaie üleskutsest ja esimese õnnestunud matka kirjeldust saate lugeda Juminda küla kodulehelt www.jumentake.ee

Aive