neljapäev, 29. oktoober 2009

Detsembri õpituba

Hea meel teatada, et olen leidnud meile detsembri õpitoa juhendaja ja teemaks siis polümeersavist ehete valmistamine.

Täpsema info edastan mõne aja pärast. Seniks reklaamige oma tuttavate seas, et meil tuleb tore õpituba.

5 kommentaari:

PIIA ütles ...

Kui tuleb klaasmosaiigi või mõni muu klaasiga seonduv ja temaatiline õpituba, olen kohal:)
Ka savi läheb peale:)

Anonüümne ütles ...

no nii, teema väga hea. Aga vaatame, mis saab. Kerli juba helistas ja agad väikesed tekkinud.
Meil veel siin nukuteatrisse mineks suurel seltskonnal samal päeval...
aga äkki saab mõnel teisel päeval.
ps. heli lillepoes olid müügid vilditud kaelaehted. no olid kenad küll. Helena

Kerli ütles ...

Mina olen nüüd vahepeal saanud targemaks. 6.dets mis algul valitud ei sobi kohe üldse ja selle välistasime.
Aga küsimus et kas 5.dets algusega kell 17.00 sobiks? Juhendaja Heretiga olen rääkinud ja tema jõuaks meie juurde kell 17.00.
Andke palun teada kas sobib, siis saan rahvamajaga uuesti rääkida.

Egerta ütles ...

Mina seda natukene juba oskan, üks tuttav käis näitamas, õpetamas.
Aga ma usun et osaleksin küll, oleneb kuupäevast ja kas ma olen siis veel ühes või juba kahes tükis :)

Anonüümne ütles ...

Tulen.Triin