neljapäev, 14. oktoober 2010

Teisipäevakud said hoo sisse!!!

Teisipäeval algas fotograafia õpituba meie tubli ja andeka fotograaf Egerta juhendamisel.
Otsustasin, et pärast 4-aastast kooselu oma peegelkaameraga on see suurepärane võimalus meie suhte värskendamiseks ja teineteise paremaks tundmaõppimiseks. Nii sattusingi tundi koos ülejäänud 8 õpihimulise noore fotograafiga.

Egerta juhendamine oli igati asjatundlik ja sorav. Mina aga pean tunnistama, et mida rohkem ma nendest säridest ja avadest ja isodest jms kuulsin, seda segasemaks mulle kogu see teema muutus. Tunni lõpuks olin jõudnud järeldusele, et kõigepealt tuleb ilmselt kodust üles otsida aparaadi kasutusjuhend ning endale selgeks teha, mis nupud mul üldse kaameral on ja milleks:)

Ja kõige olulisem on õppida läbi katsetamiste ja oma eksimuste! Nii et kõik, kes esimesel korral ei julgenud või jõudnud osaleda, otsige välja oma kaamerad - kodune töö on siin ka üleval - ärge kartke katsetada ja tulge kindlasti ka tundi!

Heade soovidega
Kaie-Liina

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Täitsa usun, et oli äge. Olen ka tulemas. Muidugi oli kodune ülesanne peaaegu nagu hiina keel, aga viin end kurssi.

Helena