pühapäev, 23. mai 2010

Juminda rand, maalijad, õlivärvid, pastellid......

22.mai, kell 10.40. Juminda küla RMK telkimisplats. Sääski tapvalt palju ja kui suured veel. Paigal seista pole võimalik.

Selline oli olukord laupäeval kui maalijad olid kogunenud Jumnnda külla, et üks merevaatega maal valmis teha. Väikese arutelu käigus ja tibakese otismise käigus leidsid maalijad siiski vähem sääskede söögilaua moodi kohakese. Kordoni juurest otse merekaldale jääva ranna.

Meie ajaveebi ja Helena reklaamkampaania peale tuli kohale 6 inimest, ehk siis kui juhendaja Zair poleks oma juhendatavaid kaasa võtnud oleks seekordne üritus ära jäänud. Aga kõik laabus hästi, Zairil ka huvilised kaasas ja kokku sai kenake hulk maalijaid. Muidugi ei suutnud, mina, viimase vindipeal rase seekord end niipalju kokku võtta, et osaleda ja süda tilkus verd ja hing oli kohe haige. On siiamaani. Pole hullu teen selle kindlasti tagasi. Kunagi.

Juhendaja Zair maalitarkust jagamas

Nagu paljud teavad siis maalimisega on selline lugu, et seda ei õpi ühe korraga ära ja pool päeva pinstlite ja kriitidega ei tee meist veel kedagi oskajaks. Aga alustuseks ja huvi tekitamiseks peaks sellest piisama. Ja muidugi ei saa ma mainimata jätta, et maalimine nõuab pühendumist ja enese argipäevast välja lülitamist. Ja aega, rahulikku aega. Nagu keraamika - kes käinud see teab.

Milline idüll - maalijad rannal
Siinkohal tänan mina Zairi, kes tuli ja juhendas ja jagas maalitarkust. Tänud Sulle!

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Pildid siin
http://picasaweb.google.com/104462339101729036257/MaaliminePastellidOlid22MaiJuminda?authkey=Gv1sRgCMH88LnS4-zisQE#
Ja tänud, Kerli, ma ei peagi nüüd midagi kirjutama.

Sinna picassasse saame pilte panna.
Kui keegi soovib midagi lisada, annan paroolid. Koostegemise rõõmu pildid. Püüan ükspäev kõik, mis ma üles pildistanud olen, sinna ka lisada.
Helena