kolmapäev, 10. veebruar 2010

Villased teisipäevad ja villase viskamine on Koostegijatega rõõm.

Villaga mässasime ka sel korral ja julgen kinnitada, et see oli seda väärt. Minu majapidamine on taas rikkam, mul on nüüd kolm proovilappi rohkem. Sedapsi nimetan ma neid kaunikesi nädalapäevad, sest tuleval nädalal me alles hakkame kunsti tegema... Litrid, pärlid, nööbid, nöörid on need lisandid, mis teevad millegist midagi veel enamat. Vaadake ja minestage! Inspiratsiooni leiate aadressilt http://kaylacoo.blogspot.com/search?updated-max=2009-06-29T21:38:00+01:00&max-results=7


Mulle tundub, et meie villaralli ei lõppe iial, sest on uskumatu milliseid võimalusi antud materjal pakub. Ja milline teraapia see on, sama mõnus kui maalimine, egas see tähtsust oma, et ma maalimisest tuhkagi ei tea. Kui olete minestusest toibunud, siluge undruk sirgu ja tulge meitega tikkima, saab kindlasti tore olema.

Kadri

Püstolreporter Helena pildialbumist http://picasaweb.google.com/Lentsu123/Viltimine09022010#

1 kommentaar:

Helena ütles ...

Tubli, Kadri.
Ja neid linke on alati keeruline avada - tõden, et sada asja võiks teha uuesti ja veel juurde. Helena